حمله آمریکا(طنز)
تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:طنز, | 1:16 | نویسنده : شبنم نوری

 

آمریکا چهار شنبه به ایران حمله میکنه . یه روزنامه ی اردنی خبر زده
 
که آمریکا چهار شنبه به ایران حمله میکنه، اینا هم کامنتهای زیر اون تو
 
یه سایت فارسی! >>>* ما 4شنبه امتحان داریم لطفا بندازین جمعه
 
>>>* من چهارشمبه چک دارم ! >>>* منم چهارشنبه امتحان دارم .
 
موندم چیکار کنم . برم جنگ نَرَم جنگ... >>>... * پس چرا ساعت
 
شو نگفته؟! شاید ما خونه نباشیم... >>>* حالا من چی بپوشم؟! >>>*
 
ما شماره ماشین مون فرده، فك نكنم بتونیم تــو این حماسه آفرینی حضور
 
بهم برسونیم! >>>* میشه بهش بگین موقع برگشت منو به عنوان غنیمت
 
ببرن آمریکا >>>* سه شنبه حمله کنن تا چهارشنبه تمومش کنن که پنج
 
شنبه جعمه بریم دَدَر!! >>>* شام هم میدن؟ >>>* ایول ، بالاخره یه
 
بهونه جور شد من پنجشنبه نرم عروسی. از جنگ برگشتم خستم ! تازه
 
اگه اسیر نشم و برگردم >>>* بگو سر راه نون بگیره... >>>* ای
 
بابا حالا نمیشه جمعه عصر باشه آخه عصرای جمعه خیلی دلگیره آقا ما
 
از مسئولین خواهشمندیم جمعه حول و حوش ساعت ۳
 
-۴ حمله کنن بعد از ناهار :| )))))

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • شهر کرد
  • سیب سفید